Klacht melden – Apotheekhoudende Huisartsenpraktijk Hallum – Hallum

Welkom bij de apotheekhoudende huisartsenpraktijk Hallum.

Vakantie dokter Nijhuis en dokter Verhoef
Vanaf maandag 29 april t/m vrijdag 10 mei zijn dokter Nijhuis en dokter Verhoef niet aanwezig in de praktijk. Zowel de praktijk als de apotheek zijn die dagen geopend. Er is beperkt spreekuur door dokter Dijkstra en waarnemende dokters. Voor niet dringende zaken verwijzen we u naar www.thuisarts.nl

Niet alles hoeft op het spreekuur
Het is de laatste maanden erg druk op het spreekuur, zeker bij dokter Nijhuis. De assistentes doen hun uiterste best te bepalen hoe, wanneer en bij wie u het beste geholpen kunt worden. Dit kan door telefonische adviezen, telefonische afspraken of afspraken op het spreekuur bij de assistente, spreekuurassistente huisarts, praktijkondersteuners of één van de artsen. Niet voor iedere vraag hoeft u bij de huisarts zelf te komen. Op die manier proberen we iedereen zo goed mogelijk te helpen. Wij vragen uw geduld en begrip hiervoor.

Meteen bellen of e-consult sturen of eerst zelf even informatie opzoeken?
Voor veel medische vragen kunt u zelf online al betrouwbare informatie opzoeken via thuisarts.nl
Een andere behulpzame site is moetiknaardedokter.nl (ook als app beschikbaar voor op de telefoon).

 

Apotheekhoudende Huisartsenpraktijk Hallum
Rondweg 29 9074 AP Hallum

Klacht melden

Wij stellen het op prijs wanneer u, indien u ontevreden bent over ons, dit eerst met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede kunnen wij proberen dit voor u op te lossen.

Vindt u dit lastig of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt deze klachtenfunctionaris bereiken op telefoonnummer 088-0229100.

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris echt niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat voltallig uit een voorzitter (een (voormalig) rechter) en voorts uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris (tevens jurist).

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend.

Meer informatie vindt u in de folder in de wachtkamer en op www.skge.nl

 

Via onderstaand klachtenformulier kunt u uw klacht bij ons melden. Wij nemen daarna binnen vijf werkdagen contact met u op.

Stap 1 van 2
Klacht

Stap 2 van 2
Samenvatting

Klacht

Onderwerp
Naam
E-mailadres
Klacht

Persoonsgegevens die u verstrekt gebruiken wij uitsluitend om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zie hiervoor ook ons Privacystatement. Door op 'Klacht versturen' te drukken gaat u hiermee akkoord.

Akkoord