Klacht melden – Apotheekhoudende Huisartsenpraktijk Hallum – Hallum

Welkom bij de apotheekhoudende huisartsenpraktijk Hallum.

Griep- & pneumokokkenvaccinaties inhalen
Mocht u de griep- en pneumokokkenvaccinatie dag  en de inhaaldag gemist hebben, dan kunt u nog een afspraak maken bij de doktersassistente, we hebben nog vaccinaties liggen.

Nieuwe dokter erbij
Mooi nieuws om te delen, sinds 2 oktober hebben we ons team versterkt met mevrouw dokter Dijkstra. U kunt haar dus voortaan treffen op het spreekuur, bij visites of aan de telefoon. Haar werkdagen zijn maandag, dinsdag, woensdag en donderdag. Die dagen zullen dokter Nijhuis of dokter Verhoef minder of geen spreekuur doen en zich bezighouden met andere taken in de praktijk en regionaal/landelijk. Dokter Dijkstra is in Friesland opgegroeid, dus u kunt gewoon Fries met haar spreken.

Artsen slaan alarm over extreem verslavende vape
De vape (e-sigaret) lijkt onschuldig, maar is dat zeker niet. Lees hierover verder.

Meteen bellen of e-consult sturen of eerst zelf even informatie opzoeken?
Voor veel medische vragen kunt u zelf online al betrouwbare informatie opzoeken via thuisarts.nl
Een andere behulpzame site is moetiknaardedokter.nl (ook als app beschikbaar voor op de telefoon).

Informatie over het preferentiebeleid (vergoeding van medicatie)

 

Apotheekhoudende Huisartsenpraktijk Hallum
Rondweg 29 9074 AP Hallum

Klacht melden

Wij stellen het op prijs wanneer u, indien u ontevreden bent over ons, dit eerst met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede kunnen wij proberen dit voor u op te lossen.

Vindt u dit lastig of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt deze klachtenfunctionaris bereiken op telefoonnummer 088-0229100.

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris echt niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat voltallig uit een voorzitter (een (voormalig) rechter) en voorts uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris (tevens jurist).

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend.

Meer informatie vindt u in de folder in de wachtkamer en op www.skge.nl

 

Via onderstaand klachtenformulier kunt u uw klacht bij ons melden. Wij nemen daarna binnen vijf werkdagen contact met u op.

Stap 1 van 2
Klacht

Stap 2 van 2
Samenvatting

Klacht

Onderwerp
Naam
E-mailadres
Klacht

Persoonsgegevens die u verstrekt gebruiken wij uitsluitend om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zie hiervoor ook ons Privacystatement. Door op 'Klacht versturen' te drukken gaat u hiermee akkoord.

Akkoord