Klacht melden – Apotheekhoudende Huisartsenpraktijk Hallum – Hallum

Welkom bij de apotheekhoudende huisartsenpraktijk Hallum.

Belangrijk bericht voor VGZ patiënten die hulpmiddelen gebruiken
Bent u verzekerd bij VGZ en maakt u gebruik van hulpmiddelen (diabetes-, incontinentie-,  stoma- en verbandmaterialen via MijnHulpMiddelenWinkel waarbij wij uw hulpmiddelen bezorgen, lees dan de volgende informatie.

Coronabesmettingen
Helaas zien we nog steeds veel  coronabesmettingen in Hallum en omstreken. Daarom: Bij verkoudheid, hoesten, hoofdpijn of koorts --> maak een afspraak bij de GGD voor een coronatest via coronatest.nl of bel 0800-1202. Een zelftest is bij meer dan alleen lichte klachten niet voldoende betrouwbaar. Ook bij kwetsbare patiënten geldt --> testen via de GGD.
Kom NIET naar de praktijk of in de apotheek als de corona uitslag nog niet bekend is.

Uitslag coronatest actief doorgeven aan huisarts
Helaas krijgen we momenteel niet alle coronatest uitslagen meer van de GGD door, dus hebt u corona, stuur ons dan een e-consult of bel het door aan de doktersassistente.

Mondkapjes verplicht op de praktijk en in de apotheek
Op die manier beschermen we elkaar en onszelf.

 Overig nieuws:
Medicijnkluisjes
Persoonlijke gezondheidsomgeving (PGO)

Voor informatie over het coronavirus en actuele adviezen:  thuisarts.nl RIVM.nl of bel 0800-1351.
Informatie over coronavaccinaties bij kinderen vindt u via thuisarts.nl.

Apotheekhoudende Huisartsenpraktijk Hallum
Rondweg 29 9074 AP Hallum

Klacht melden

Wij stellen het op prijs wanneer u, indien u ontevreden bent over ons, dit eerst met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede kunnen wij proberen dit voor u op te lossen.

Vindt u dit lastig of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt deze klachtenfunctionaris bereiken op telefoonnummer 088-0229100.

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris echt niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat voltallig uit een voorzitter (een (voormalig) rechter) en voorts uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris (tevens jurist).

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend.

Meer informatie vindt u in de folder in de wachtkamer en op www.skge.nl

 

Via onderstaand klachtenformulier kunt u uw klacht bij ons melden. Wij nemen daarna binnen vijf werkdagen contact met u op.

Stap 1 van 2
Klacht

Stap 2 van 2
Samenvatting

Klacht

Onderwerp
Naam
E-mailadres
Klacht

Persoonsgegevens die u verstrekt gebruiken wij uitsluitend om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zie hiervoor ook ons Privacystatement. Door op 'Klacht versturen' te drukken gaat u hiermee akkoord.

Akkoord