Welkom bij Apotheekhoudende Huisartsenpraktijk Hallum

Welkom bij de apotheekhoudende huisartsenpraktijk Hallum.

Telefoonstoring (update 7 mei) 
De telefoonstoring van dinsdagmiddag is gelukkig weer opgelost. We zijn weer normaal bereikbaar. Na de meivakantie zien we dat het nu erg druk is. We doen ons best iedereen zo snel als mogelijk is te helpen.

Dokter Quaedvlieg alleen
In het kader van de huisartsenopleiding heeft dokter Quaedvlieg van 12 t/m 23 mei zijn zelfstandige periode. Dat betekent dat hij deze twee weken de praktijk min of meer alleen beheert en dokter Nijhuis en dokter Verhoef niet of minimaal aanwezig zullen zijn. De apotheek is normaal geopend.

Dokter nodig tijdens de feestdagen of buiten openingstijden huisarts (avond, nacht, weekend)?
Voor spoedeisende hulp buiten kantooruren kunt u dan terecht bij de Dokterswacht Friesland.

  1. Beantwoord de vragen op www.dokterswacht.nl.
  2. Krijg binnen 1 minuut deskundig advies.
  3. Zo nodig word je direct teruggebeld.
    ALLEEN als u geen internet hebt kunt u spoedeisende zaken bellen met 0850820820. U staat hier langer bij in de wacht dan wanneer u www.dokterswacht.nl gebruikt.

Meteen bellen of e-consult sturen of eerst zelf even informatie opzoeken?
Voor veel medische vragen kunt u zelf online al betrouwbare informatie opzoeken via thuisarts.nl
Een andere behulpzame site is moetiknaardedokter.nl (ook als app beschikbaar voor op de telefoon).

 

Apotheekhoudende Huisartsenpraktijk Hallum
Rondweg 29 9074 AP Hallum

Klacht melden

Wij stellen het op prijs wanneer u, indien u ontevreden bent over ons, dit eerst met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede kunnen wij proberen dit voor u op te lossen.

Vindt u dit lastig of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt deze klachtenfunctionaris bereiken op telefoonnummer 088-0229100.

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris echt niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat voltallig uit een voorzitter (een (voormalig) rechter) en voorts uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris (tevens jurist).

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend.

Meer informatie vindt u in de folder in de wachtkamer en op www.skge.nl

 

Via onderstaand klachtenformulier kunt u uw klacht bij ons melden. Wij nemen daarna binnen vijf werkdagen contact met u op.

Stap 1 van 2
Klacht

Stap 2 van 2
Samenvatting

Klacht

Onderwerp
Naam
E-mailadres
Klacht

Persoonsgegevens die u verstrekt gebruiken wij uitsluitend om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zie hiervoor ook ons Privacystatement. Door op 'Klacht versturen' te drukken gaat u hiermee akkoord.

Akkoord